10 listopada 2012

Nadrobię.

Cześć!
Tak wiem zaniedbuje blog-spota. Trudno może nadrobię. Dziś popołudnie z Weroniką, fajnie było! Chce więcej!. Nie mam konkretnych zapowiedzi zdjęć z dziś, bo tylko troszku zrobiliśmy zdjęć.. Ale za to mamy filmiki!:D Hahhaha wymiatają!Ale chyba ich tu nie zamieszczę xD! Wczorajsza rozmowa z Gabrysią o planach na urodziny - niezapomniana. Dziś bez stylizacji nie miałam czasu. Ale zrobiłam stylizacje Weroniki.  Piątek w szkole był najlepszy! Nie zapomnę tego uśmiechu i tekstów pewnej osoby♥. Próba była na tych lekcjach na których nie miałam zamiaru iść i na które w ogóle się nie uczyłam. Także plus. W poniedziałek to przedstawienie na najgorszych lekcjach ! Słiiit. Chce mi się jechać na zakupy. Może w przyszłym tygodniu. Mam całą szafę ubrań i nadal chodzę w tym samym. Jak robię porządki zawsze jest ten tekst - dobra to zostawię założę raz czy tam dwa. I takim cudem tego wszystkiego się zbiera.. Jutro niedziela. Spędzę ją pewnie przed telewizorem z tatą (jak zwykle) lub na kąpie. Poszliśmy z Weroniką dziś po rower do mojego taty. Łaj świetny :D. Kocham te rozmowy z Weroniką, mogę jej powiedzieć wszystko.. Kocham Cię:*

 Musiałam uciąć to zdjęcie , bo moja twarz była... Bleeeee:oo




Widzisz jak ładnie przerabiam zdjęcia!:D



No to na dziś tyle !
Do napisania!:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz