17 grudnia 2012

goodbye saturday !


Więc weekend zleciał mi bardzo szybko i miło. W sobotę przyjechała do mnie Weronika : *  Można powiedzieć że byliśmy na małych zdjęciach. Haha, kocham nasze spacery nocą.
 Uwielbiam tak spędzone soboty!
Natomiast niedziele spędziłam siedząc i sprzątając w sumie to tak jakby nic się nie zmieniło. W niedziele czyli wczoraj miałam jechać na zakupy. miałam . Jechał starszy brat i młodszy więc odechciało mi się jechać, więc zostałam z tatą w doomu <3 Dobrze że nie pojechałam bo bym nic nie kupiła i tak . Musze się zastanowić co kupić Weronice na święta , ale może już coś mam, muszę aby to kupić. : D Jeżeli chodzi o zdjęcia to mam ich troszku.. : D Dzisiaj na próbie głupawki! Hahaha, czapeczki♥
Już 7 dni do świąt ♥ Nie mogłam sie powstrzymać i już zrobiłam zdjęcia lampeczek :3



Hahaha, nie wiem co ja robiłam na tym zdjęciu ,chyba krzyczałam ale nie pamiętam na co xD


lampeczki :3♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz