7 lutego 2013

Zakupy!

Ostatnio dość często myślę o lecie, zaczęłam tworzyć jakieś zestawy już letnie, szukać już jakiś ubrań na lato.. Już nie mogę się doczekać tej wiosny! Przed wczoraj było jeszcze zielono , a wczoraj rano wykrakałam leżąc z Wer w łóżku, że spadnie śnieg. I co ? Miałam rację :) Wykorzystując ten śniegowy dzień poszliśmy na zdjęcia, wyszły na prawdę świetnie , chodź nie robiliśmy sobie zdjęć. Przez dłuższy czas mnie tu nie było, nie wiem chyba dlatego, że nie miałam aż tyle czasu. Ale za to zamiast pisać w dzień w dzień tworzyłam zestawy :) Byłam też na zakupach w H&M i w cropp'ie, obkupiłam się :) Jestem serio zadowolona!Zdążyłam też na przeceny :) Pokaże wam je, ale najpierw zestawy :) 









CIUCHY  KTÓRE KUPIŁAM :)




Koszula H&M  79,99 zł



Sweter H&M  59,99 zł



Bluzka H&M 39,99



Spodnie H&M  kosztowały 80zł, kupiłam za 40. (przecena) 



bluzka cropp 39,99





A teraz siedzę jedząc pączka :) Mmmm ♥

5 komentarzy:

  1. piękne zestawy!
    A tą koszulę to bym Ci ukradła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeceny mmm..:)
    Spodnie za 40 zł to dla mnie bardzo tanio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula. Ja też ostatnio ubkupiłam się w H&M m.in. spodnie za 20 zł takie delikatnie różowe(taki jakby pudrowy) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie zainteresowanie <3 już cię lubie ^^
    śliczne zakupy =D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tak samo jak Ty. Ogromnie tęsknie za ciepłym słoneczkiem i letnimi wieczorami ;(
    śliczna ta ostatnia bluzka <3

    OdpowiedzUsuń