14 marca 2013

Buty wiosenne.

Dzisiejszy dzień jak najbardziej na spokojnie,w niedziele jadę na  zakupy do deichmann'a po buty które upatrzyłam, wiosenne botki na koturnie :). W sumie to może dziś o butach ? Czemu nie! No to tak, może to się wydać dziwnie ale ja już kupuję buty wiosenne, a za oknem zima! Ale to nic, bo ja i tak myślę że w  następnym tygodniu będzie już ładne słońce i zero śniegu! Oby tak było. No dobra ale teraz buty! Więc mnie jakoś naszło na takie botki na koturnie, są świetne i bardzo mi się podobają! :) 
Mam nadzieję, że obcas nie będzie iluś tam centymetrowy , ale normalnie są takie cudowne, że normalnie można je zjeść *-* Ogólnie uparłam się na niebieskie ale czerwone też są bardzo ładne.  Na początku szukałam na allegro ale nic nie znalazłam takich jak ja bym chciała, więc postanowiłam że poszukam na różnych stronkach typu 'zalando.pl' , deichmann.pl , i inne. Oczywiście na początku nic nie znalazłam ale po godzinie znalazłam to czego szukałam ♥ Ogólnie to zawsze marzyłam o takich butach, mam nadzieję że je kupię! 


 

Jest bardzo dużo wyboru, każdy ma inny gust i każdy woli inne buty. Pewnie wy też już szukacie butów na wiosnę, trudno jest znaleźć w swoim stylu, na szczęście ja znalazłam bardzo szybko! Ale chce wam pomóc, mam kilka sprawdzonych stron na których na pewno coś znajdziecie :) Chyba że wolicie jeździć po sklepach ;) Sprawdziłam te wszystkie strony i są tam nawet bardzo fajne buty ;) 
Teraz dodam kilka zdjęć butów które znalazłam i też mi się bardzo podobają :)



                                               

Botki na koturnie, miętowe 99zł


           
Botki na koturnie, 79zł 


                   
Botki na koturnie, 79zł  (te co na zdjęciu wyżej niebieskie)



Botki na koturnie, 119zł 
Wszystkie te buty były ze strony www.deichmann.com :):)

Na dziś to tyle następny post powinien być już niedługo i mam dla was niespodziankę :) Post chyba raczej będzie fajny :) Teraz idę pod kocyk z herbatką czytać nowy numer BRAVO ! :):)






3 komentarze:

  1. Nie jestem fanką botków na koturnie, ale podobają mi się miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak już, to w tym roku stawiam głównie na delikatne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń