29 marca 2013

Paski!

Dzisiaj będzie czarno-biało i paskowato. Pomyślałam sobie, że dodam posta na temat głownie spodni w paski. Nie wiem jak Wam, ale mi się one straszliwie podobają, choć wiem że będę w nich wyglądać.. ble :o. Widziałam na pewnej dziewczynie takie spodnie i bardzo ładnie w nich wyglądała! Zależy czy jest się wysokim, czy niskim. Dużo lepiej takie  spodnie, a nawet mogę powiedzieć legginsy, bo są dwa rodzaje, wyglądają na wysokiej i bardzo szczupłej osobie.. Ja tam osobiście wolałabym legginsy, a nie spodnie.. No i mam pocieszającą wiadomość takie legginsy kosztują około 29zł. Jak nie taniej. Ale legginsy, spodnie są już o 20 zł droższe. Takie spodnie dodają przede wszystkim wzrostu i idealnie układają się na sylwetce! Także ja ich nie miałam jeszcze na sobie, ale z tego co czytałam ludzie są bardzo zadowoleni, wydaję mi się jeszcze, że one będą z cienkiego materiału, ale jak się kupi to się zobaczy, teraz macie taki kolaż i kilka zdjęć.  :) 






51 post *.*

2 komentarze:

  1. Cudne *_* ja chciałam zawsze takie rajstopy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana:) http://vanite92.blogspot.com/2013/03/45.html zapraszam do wzięcia udziału:) Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń