26 czerwca 2013

Lato..

No więc tak. Mam dziś wolne idę do szkoły dopiero w piątek po świadectwo i popłakać bo odchodzą tacy świetni ludzie! Ojej. Aż coś się robi. Wczoraj była  dyskoteka, już wczoraj płakałam z Pauliną i Sandrą.. No ale nie zmieniam tematu na smutny, bo w końcu już niedługo wakacje! Więc mamy tam z mamą jakieś tam plany na wyjazd, bo moja mama ma dość długi urlop więc mi pasuje :) Planuje też niedługo zakupy z Werą i zdjęcia w przymierzalni :D No i tak. 
Miałam dziś iść na rowery z Paulą i Weroniką, a pogoda niestety dowala :c Na prawdę aż nic się nie chce.. Zaraz idę na górę i posprzątam trochę.  
Dobra dodaje stylizacje i idę po herbatkę :) 
Joł kochani :* 







I jeszcze się tu zareklamuje XD
- flog.pl - http://julia321.flog.pl/ 
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz