24 października 2012

Wspominamy :>

Cześć, Cześć! 

Chce wam poopowiadać jak było na wycieczce na której byłam łoo.. dawno ale lubię ją wspominać ♥
 Była to wycieczka do Sandomierza później do McDonald's i do Baranowa
To była najlepsza wycieczka w życiu! Było normalnie komicznie :D Uśmiech mi z buzi nie schodził normalnie liczył się tylko śmiech, śmiech i śmiech.. :D 
Zdjęcia z wycieczki były robione aparatem <chyba weroniki> 
Chciałam wziąć moją lustrzankę ale bałam się i jej nie wzięłam później żałowałam , bo było tyle miejsc świetnych do fotografowania.. Ale to tam.. 
Na wycieczce trzymałam się tylko trzech osób : Kamila, Kacpra i Weroniki :D 
Normalnie z nimi to ♥ 
Hahahahaha ;) I te nasze ksywki  nie  które ja też  wymyślałam ; > 
Hahaha "kokos" i " dżej dżej " z nimi to  :D 
Z chłopakami się najwięcej kontaktowałam na wycieczce :> 
Także dodam Wam zdjęcia z tej wycieczki na których wyszłam w miarę :D 



Jakieś sztuczne xD




Może jakaś wiadomość teraźniejsza :
Może dziś na zdjęcia z Weroniką :D♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz