25 października 2012

Zabawnie!

Hej ! 

 Dziś dzień fajny ;) 
Przez cały dzień wpierniczam niemieckie słodycze :D Tata się postarał, bo są ich aż dwie torby! :o 
Dziś na lekcjach jakoś inaczej, bo cały czas się śmiałam czy to nauczyciel się gapił czy nie miałam wenę po prostu! :)
Było przedstawienie w szkole.. Haha śmiechu to było! Wytrzasnęłam jakąś sukienkę której  nienawidzę ale musiałam.. Miałam koszyk z jabłkami.. I każdy na przerwie za mną latał, bo chciał jabłko.. Hahaha ale dałam tylko Kamilowi i Michałowi i później na lekcji jeszcze Maksowi i Kubie.. 
Co do  sukienek ostatni raz byłam w sukience w szkole! 
Jutro kartkówka z matmy i polskiego  ale okey zapamiętam wszystko mama kupiłam mi jakieś tabletki na pamięć :D Które mi serio pomagają ;))
Okey kończę..
Czeeeść:*



W niedzielę na zdjęcia z Weroniką ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz