27 listopada 2012

Pozdrawiam :3

Cześć!

Jak każdy zauważył zrobiła tutaj sporo zmian, dużo lepiej mi się teraz podoba wygląd mojego bloga. Robiłam to 4 godziny i cały czas miałam inne pomysły inne wyobrażenia, jak już to skończyłam po 23 ;>.. Dziś rano wstaje taka wypoczęta, a tu patrzę godzina 8:59, zawiózł mnie tata i byłam już w połowie drugiej lekcji.. Pogodziłam się i porozmawiałam z pewną osobą, więc a co tam pozdrawiam ją :3 Mamy jakieś próby na jasełka.. Jakie dziwaczne kolędy mamy śpiewać, jakieś takie no nieznane.. W czwartek dyskoteka, huhu :3 Miałam pójść dziś na dwór na zdjęcia ale jakoś nie chciało mi się. Jakoś nic mi się nie chce zbierałam się żeby napisać tego posta już wcześniej ale jakoś.. Mam już pomysły na zdjęcia, muszę się wybrać na zdjęcia, ciekawe czy będzie ktoś miał czas. Znowu pisze posta bez sensu.. Ide coś zjeść , wykąpać się i serio spać. 
Byo! 
Takie słodziaczki :D♥ 
Nie wiem co ja mam tam na ręce :o







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz