17 listopada 2012

Szperamy w zdjęciach.

Tak, wiem jest późno ale dopiero teraz mam chwile na wejście na laptopa. 
Mam już dość tej pogody. No ale w sumie ta mgła fajne daje efekty na zdjęcia!
Musze się z kimś wybrać na zdjęcia, bo na razie nowości nie ma.. Aparat leży w pokoju, 
nie robiłam dziś żadnych zdjęć.. Humor jakoś mi nie dopisuje - jak zawsze w takie dni. 
Miałam dziś strach, bo Weronika nastraszyła mnie, że leży w łóżku i ma kaszel i katar.. 
Ale przeszło! Na szczęście. 
Jeju! Chce na zdjęcia! No muszę ruszyć się i pójść. Weronika no to kiedy? Musimy iść we trio!:D
Ostatnio szperałam w zdjęciach znalazłam takie stare xD! Może dodam niektóre : D Jezu to nieprawdopodobne jak ja się zmieniam...
Założyłam nowego fotkobloga :D Dużo lepiej mi się podoba niż flog ale dodawać zdjęcia będę tu i tu , ale oczywiście różne. 
Dobra no to na dziś tyle. Idę spać więc już Wam mówię dobranoc!:*



O matkooo!



O jezuuu! xD

Do napisania!


2 komentarze: