16 listopada 2012

śmianie to podstawa!

Właśnie wróciłam od Talii. Oj genialnie było! Talia do tej pory nie wiem z czego my się tak śmialiśmy.. Ale śmianie u niej to podstawa! Nie zapomniane.. Bez zdjęć dziś - trudno. Więc  dzięki Ci Weronika za dziś, za słabe cappuccino, za to że jesteś i za te rozmowy!:* Kocham ten klimat :)
Więc dziś w szkole no cóż tak jak pisałam wcześniej zawaliłam sprawdzian z przyrody no i informatyki. Z przyrody miałam 11 punktów na 15, no z tego to jestem dumna!:D
A z informatyki 8 punktów na nie wiem ile. Ale wiem że zabrakło mi  1 p. do 4 więc każdy wie że dostałam 3!:D - no trudno się mówi.. Nie długo wywiadówka... Musze się poprawić ze wszystkiego! Wziąć się w garść , bo na razie olewam wszystko. no cóż.
Zapomniałam Wam napisać, że w poniedziałek mam wycieczkę! W sumie to tylko kino ale z takimi kilkoma kochanymi osóbkami ♥ . < mówię o znajomych : o >
Pogoda- mgła, mgła, mgła..




 Pogoda na dworze.



Bardzo znany napój !:D


P.S 
Dziękuje wszystkim za te wyświetlenia♥ 
Za nim założyłam blog-spota nie wiedziałam, że w ogóle będzie to ktoś czytał. 
Dziękuje!:*


1 komentarz: