2 grudnia 2012

Norweski wzór!

Cześć, Cześć!
Dziś niedziela nuuudy. Jutro na zakupy świąteczne! Fajnie ;> Jak pisałam wcześniej powiem wam troszku o moich leginsach! Więc polowałam na nie dłuższy czas i nareszcie je znalazłam, bez zastanowienia je kupiłam!
Są to leginsy z Norweskim wzorem, jestem z nich serio zadowolona! Pasują do wszystkiego więc jeżeli takie zobaczycie nie zastanawiajcie sie tylko kupujcie! Pocykałam dziś zdjęć w sumie to bardzo mało zdjęć, bo nie miałam co robić. Rano wstałam znaczy rano tak po 12 to zaczął padać śnieg! Siadłam na parapet i tak patrzyłam i nie wierze, że ten czas tak szybko leci już 2 grudnia! :o A co do tego śniegu popadał z 20 minut i przestał. Niech pada, bo chce na zdjęcia zimowe! Jadę do fotografa, nie wiem kiedy ale jadę wywołać zdjęcia i chce je przykleić na ścianę, nawet powiedziałam już o tym mamie! Musze sobie kupić taki specjalny klej czy coś w tym stylu. Nie idę chyba do szkoły jutro za bardzo źle cie czuje.. Dziewczyny ten taniec to musimy we wtorek zatańczyć ale to tak odwalić !:D Pozdrawiam jak zwykle : *
Dobrze to tyle na dziś.
Do napisania!




HahahahhaxD
Nudziło mi się !:D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz