5 grudnia 2012

Bitwa na śnieżki!

Cześć!
Miałam już wcześniej napisać ale teraz już po takim czasie będę pisała. Haha jak ja kocham zimę♥ Dziś w szkole na w-f byliśmy na saankach ! Genialnie! Wychodzę sobie ze szkoły normalnie swobodnie , a tu cała klasa Weroniki na mnie ze śnieżkami, haha to było przeżycie! Później wyszła dyrektorka i wyznaczyła osoby które wywołały te bitwę , a tak na prawdę ich nie wywołali i kazała im sprzątać na chodniku przed szkołom xD. Dziś byłam na zdjęciach. Tak byłam, z moim młodszym bratem, takie tam zdjęcia w lesie i przed domem. Jak byliśmy w lecie takie były genialne miejsca do zrobienia zdjęcia ogólnie Gabrysiowi i rośliną to nie mogłam , bo mnie cały czas rzucał śnieżkami.. Jutro pójdę zrobić.. Chciałam wczoraj pójść na zdjęcia z Weroniką to nie mogła : < Przesiedziałam cały dzień i się nudziłam.. No cóż może w weekend'dzik ? :D  Haha pokaże Wam zdjęcia z sesji z Gabrielem ♥







- Gabryś weź ten śnieg i pozuj!
- Taaak? a po cio?
-No żeby było zdjęcie ładne.
-A po cio.?
-Nie zadawaj pytań tylko stawaj i pozuj.
-nooo doooobra. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz