8 grudnia 2012

Święta!

Cześć!

6 grudnia moim zdaniem najlepszy dzień w roku! Kocham święta, bo wtedy jesteśmy wszyscy razem, kocham to uczucie.
W szkole na mikołajki dostaliśmy jakąś figurkę i zamówiliśmy sobie pizze! Hahaha przyszła nam na religii musieliśmy jeść z księdzem xD Fajnie było.Dostałam od chrzestnej coś takiego fajnego , wkłada sie tam świeczkę i... mam tego zdjęcie więc zobaczycie i coś jeszcze ale nie będę o tym pisała znaczy każdy wie już co. xD
Kupię sobie za to telefon. Samsung S5330 , i to już jutro! Znaczy albo ten albo jeszcze taki dotykowy . ;>
Śniegu  u mnie jest duuużo! Jutro idę idę na zdjęcia z Talią. Dziś mam sporo zdjęć , bo jakoś nie miałam co robić. Jutro na zakupy świąteczne, bo tamte nie wypaliły więc prosto z zakupów do Tali. Kupiłam bandanę, żółtą. ładna jest. Byłam dziś na sankach z Gabrysiem. Hahahaha fajnie :D Razem z Kac. < Moim bratem jeszcze tu o nim nie było może coś o nim powiem. więc chodzi do technikum no tyle, bo pewnie by sie wkurzył jak bym go tu opisywała xD> Wiec zbieram z nim na 'xbox360' ♥♥ Ok,Ok.
Musze pójść do Karoliny po lekcje bo nie było mnie w szkole.. Minęły mnie dwa sprawdziany, a w poniedziałek będą mnie czekały cztery, by mnie czekały tylko dwa ale z piątku muszę napisać -.- ..
Dodaje zdjęcia i idę sie kąpać!





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz